For information in English, click here.

41. Kansantaloustieteen päivät

Oulu 7.–8.2.2019

Taloustieteellinen Yhdistys järjestää 41. Kansantaloustieteen päivät Oulussa 7.–8.2.2019. Kansantaloustieteen päivien Plenum-esitelmän pitää Professori Jordi Galí (Universitat Pompeu Fabra, Espanja).

KT-päivien ilmoittautumislomake on nyt auki. Ilmoittautua voit 18.1.2019 saakka. Konferenssimaksu on 130 euroa, joka sisältää vuoden 2019 yhdistyksen jäsenmaksun. Jatko-opiskelijat voivat anoa yhdistykseltä matka-avustusta lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen yhdistyksen sihteerille 8.1.2019 mennessä.

KT-päivät järjestetään Lapland Hotels Oulu -hotellilla, jossa on tarjolla päivän lounas hintaan 16€/hlö/päivä. Mikäli haluat syödä lounaan hotellilla ilmoita siitä ilmoittautumislomakkeella (lounas on varattava etukäteen). Lounaan hinta lisätään KT-päivien osallistumismaksuun. Hotellin läheisyydestä löytyy myös muita lounasravintoloita.

KT-päiviä varten on varattu majoituskiintiö Lapland Hotels Oulu -hotellista (109€/yö/yhden hengen huone). Majoituskiintiö on voimassa 10.1.2019 saakka. Scandic Oulu -hotellin (109€/yö/yhden hengen huone) majoituskiintiö on voimassa 23.1.2019 saakka. Varauskoodin saat ilmoittautumisen yhteydessä.

Konferenssiin hyväksytyt paperit tulee lähettää 1.2.2019 mennessä kunkin istunnon esiintyjille, kommentaattoreille ja puheenjohtajalle. Esityskieliä päivillä ovat suomi ja englanti (kalvot englanniksi).

Lisätietoja:

Sihteeri Annika Lindblad