For information in English, click here.

42. Kansantaloustieteen päivät

Tampere 6.–7.2.2019

Taloustieteellinen Yhdistys järjestää 42. Kansantaloustieteen päivät Tampereella 6.–7.2.2020. Esitykset kaikilta taloustieteen osa-alueilta ovat tervetulleita. Alustajiksi aikovia pyydämme lähettämään lyhyen tiivistelmän tutkimuksestaan 22.11.2019 mennessä submittointilomaketta käyttäen.

Kokonaisia istuntoja (alustajat ja kommentaattorit) koskevat ehdotukset pyydetään lähettämään Taloustieteellisen Yhdistyksen sihteerille (sihteeri@taloustieteellinenyhdistys.fi). Ehdotettujen istuntojen papereiden tiivistelmät pyydetään lähettämään submittointilomaketta käyttäen 22.11.2019 mennessä.

Ilmoittautumislomake aukeaa joulukuussa. Alustava ohjelma julkaistaan myös joulukuussa.

Hyväksytyt paperit tulee lähettää 31.1.2020 mennessä kunkin istunnon esiintyjille, kommentaattoreille ja puheenjohtajalle. Esityskieliä päivillä ovat suomi ja englanti (kalvot englanniksi). Kullekin esitykselle järjestetään kommentaattori, minkä vuoksi erityisesti jatko-opiskelijoita kannustetaan esittämään tutkimuksiaan ja hyödyntämään rakentavaa palautetta. Esiintyjät ovat velvollisia toimimaan myös kommentaattorina osoitetulle paperille.

Kansantaloustieteen päivien Plenum-esitelmän pitää Professori John Hassler (IIES, Tukholman yliopisto, Ruotsi).

Lisätietoja:

Sihteeri Annika Lindblad