For information in English, click here.

42. Kansantaloustieteen päivät

Tampere 6.–7.2.2020

Taloustieteellinen Yhdistys järjestää 42. Kansantaloustieteen päivät Tampereen yliopistolla 6.–7.2.2020. Voit ilmoittautua KT-päiville ilmoittautumislomaketta käyttäen 8.1.2020 saakka.

Konferenssimaksu on 135€ ja se sisältää vuoden 2020 yhdistyksen jäsenmaksun. Jatko-opiskelijat voivat anoa yhdistykseltä matka-avustusta lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen yhdistyksen sihteerille 6.1.2020 mennessä.

Hyväksytyt paperit tulee lähettää 31.1.2020 mennessä kunkin istunnon esiintyjille, kommentaattoreille ja puheenjohtajalle. Esityskieliä päivillä ovat suomi ja englanti (kalvot englanniksi). Kullekin esitykselle järjestetään kommentaattori, minkä vuoksi erityisesti jatko-opiskelijoita kannustetaan esittämään tutkimuksiaan ja hyödyntämään rakentavaa palautetta. Esiintyjät ovat velvollisia toimimaan myös kommentaattorina osoitetulle paperille.

Kansantaloustieteen päivien Plenum-esitelmän pitää Professori John Hassler (IIES, Tukholman yliopisto, Ruotsi).

Lisätietoja:

Sihteeri Annika Lindblad