For information in English, click here.

41. Kansantaloustieteen päivät

Oulu 7.–8.2.2019

Taloustieteellinen Yhdistys järjestää 41. Kansantaloustieteen päivät Oulussa 7.–8.2.2019. Esitykset kaikilta taloustieteen osa-alueilta ovat tervetulleita. Alustajiksi aikovia pyydämme lähettämään lyhyen tiivistelmän tutkimuksestaan 10.12.2018 mennessä tällä lomakkeella.

Kokonaisia istuntoja (alustajat ja kommentaattorit) koskevat ehdotukset pyydetään lähettämään Taloustieteellisen Yhdistyksen sihteerille (sihteeri@taloustieteellinenyhdistys.fi). Ehdotettujen istuntojen papereiden tiivistelmät pyydetään lähettämään submittointilomaketta käyttäen 10.12.2018 mennessä.

Kansantaloustieteen päivien Plenum-esitelmän pitää Professori Jordi Galí (Universitat Pompeu Fabra, Espanja).

Konferenssiin hyväksytyt paperit tulee lähettää 1.2.2019 mennessä kunkin istunnon esiintyjille, kommentaattoreille ja puheenjohtajalle. Esityskieliä päivillä ovat suomi ja englanti (kalvot englanniksi).

Konferenssimaksu on 130 euroa, joka sisältää vuoden 2019 yhdistyksen jäsenmaksun. Jatko-opiskelijat voivat anoa yhdistykseltä matka-avustusta lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen yhdistyksen sihteerille 7.1.2019 mennessä.

Lisätietoja:

Sihteeri Annika Lindblad