Call for Papers

XL Kansantaloustieteen päivät

Turku 8.–9.2.2018

Taloustieteellinen Yhdistys järjestää XL Kansantaloustieteen päivät Turussa 8.–9.2.2018. Esitykset kaikilta taloustieteen osa-alueilta ovat tervetulleita. Alustajiksi aikovia pyydämme lähettämään lyhyen tiivistelmän tutkimuksestaan 3.12.2017 mennessä Taloustieteellisen Yhdistyksen nettisivuilla olevaa lomaketta käyttäen.

Kokonaisia istuntoja (alustajat ja kommentaattorit) koskevat ehdotukset pyydetään lähettämään Taloustieteellisen Yhdistyksen sihteerille (sihteeri@taloustieteellinenyhdistys.fi). Myös kyseisten ehdotettujen istuntojen papereiden tiivistelmät pyydetään lähettämään Taloustieteellisen Yhdistyksen nettisivuilla olevaa lomaketta käyttäen 3.12.2017 mennessä.

Hyväksytyt paperit tulee lähettää 1.2.2018 mennessä kunkin istunnon esiintyjille, kommentaattoreille ja puheenjohtajalle. Esityskieliä päivillä ovat suomi ja englanti (kalvot englanniksi). Kullekin esitykselle järjestetään kommentaattori, minkä vuoksi erityisesti jatko-opiskelijoita kannustetaan esittämään tutkimuksiaan ja hyödyntämään rakentavaa palautetta. Esiintyjät ovat velvollisia toimimaan myös kommentaattorina osoitetulle paperille.

Kansantaloustieteen päivien Plenum-esitelmän pitää Professori Gilles Saint-Paul (Toulouse School of Economics, Ranska).

Lisätietoa päivistä löytyy Taloustieteellisen Yhdistyksen nettisivuilta osoitteesta: https://www.taloustieteellinenyhdistys.fi/kt-paivat/

ja submittointilomake osoitteesta:

Lisätietoja:

Sihteeri Terhi Ravaska

HECER, PL 17 00014 Helsingin yliopisto Puh: +35840 059 64 59

Sähköposti: sihteeri@taloustieteellinenyhdistys.fi https://www.taloustieteellinenyhdistys.fi/

Call for papers: KT-päivät 2018