Kansantaloudellinen aikakauskirja on Taloustieteellisen Yhdistyksen julkaisema tieteellinen julkaisu, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehden tavoitteena on tehdä tunnetuksi taloustieteellistä tutkimusta sekä edistää kansantaloudellista keskustelua.

Lehti julkaisee myös Taloustieteellisen Yhdistyksen tilaisuuksissa pidettyjä esitelmiä, väitösluentoja ja kirja-arvosteluja sekä ekonomistikuntaa koskevia nimitysuutisia, tietoja alan tieteellisistä kokouksista yms. ajankohtaista informaatiota.

Kansantaloudellisen aikakauskirjan sisällysluettelot vuodesta 1990 alkaen sekä pääkirjoituksia tuoreimmista numeroista on kohdassa Arkisto .

Jos haluat yrityksesi tai yhteisösi ilmoituksen Kansantaloudelliseen aikakauskirjaan, ota yhteyttä toimitussihteeri Ida Peltoseen ( kak@taloustieteellinenyhdistys.fi ). Ilmoitukset ovat sivun kokoisia, mustavalkoisia, ja sijoittuvat lehden loppuun Tiedoksi-palstan jälkeen. Ilmoituksen hinta on 315€ . Myös kirjan tilaukset onnistuvat toimitussihteerin kautta. Aikakauskirjan vuosikerran tilaushinta on 40 euroa.

2 thoughts on “KAK

Kommentointi suljettu.